Logo

Emlakçıların SEO'da Yapmaları ve Yapmamaları Gerekenler


paylaş
Emlakçıların SEO'da Yapmaları ve Yapmamaları Gerekenler

Ev arayan kişilerin çoğu günümüzde interneti bir bilgi kaynağı olarak kullanıyor, emlakçıların kullanımı kolay özelliklere sahip mükemmel görünümlü bir web sitesine sahip olmak internet pazarlaması için sadece bir başlangıç. Emlakçıların SEO'da Yapmaları ve Yapmamaları Gerekenler yazımız ile SEO konusunda daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

İyi bir web sitesinin yanında arama motorlarının ilk sayfalarında çıkmanız gerekir. Bunu başarmanın da en iyi yolu SEO yani arama motoru optimizasyonudur.

SEO söz konusu olduğunda, arama motoru algoritmalarına dikkat etmeniz önemlidir. Sürekli olarak değişirler ve değişiklikler çoğu zaman mevcut uygulamalara tepki olarak kullanıcıların deneyimlerine zararlı veya yararsızdır.

Dolayısıyla, birkaç ay önce çalışmış olabilecek en yeni algoritma değişiklikleri artık geçerli olmayabilir. Daha da kötüsü, bu eski uygulamaları kullanmak web sitenizin sayfalarını cezalandırdırabilir.

Bunu göz önünde bulundurarak, burada birkaç emlak SEO için dikkate alınması gereken şeyler şunlardır:

Emlakçıların SEO'da Yapmaları ve Yapmamaları Gerekenler

Anahtar Kelimeler Hakkında

Pazarınız için etkili anahtar kelimeler konusunda iyi araştırma yapın. Doğru anahtar kelimeleri seçmede tek bir kural yoktur. Örneğin, uzun kuyruklu detaylı bir anahtar kelime belirli pazarlarda çalışabilir, ancak daha az spesifik aramalarda başarısız olur.

  • Piyasada hangi anahtar kelimelerin popüler olduğunu ve çok fazla rekabet yaşamadığını öğrenin. Bunlar kullanılacak başlıca unsurlardır.
  • Ayrıca, düşük rekabet ile ikincil anahtar kelimeler olarak niş anahtar kelimeler düşünebilirsiniz.
  • Özellikle büyük bir pazarda faaliyet gösteriyorsanız, aşırı rekabetçi olan anahtar kelimelerden kaçının. Örneğin "İstanbul apartmanları" yerine "Kadıköy İstanbul apartman dairesi" gibi özel bir şey düşünün.

İçeriğinizi anahtar kelimelerle doldurmayın. Geçmişte, anahtar kelime doldurma işlemi iyiydi - hatta teşvik edildi -. Fakat bu durum kötüye kullanıldı, düşük kalitede içerik, anahtar kelimelerle ayrım gözetmeksizin dolduruldu.

  • Yeni arama motoru algoritmaları ile doğal sese dayalı içerik, anahtar kelimelerden çok daha fazla ağırlık verilir.
  • Arama motorları artık okuyucular için yararlı olan ve sorulara özel cevaplar sağlayan içeriği çok beğeniyor.
  • Kitlenizi aklında tutarak yazın. Onlara aradıkları cevapları sağlayın ve dilin doğal akışını bozmadan anahtar kelimeler ekleyin.

Linkler

Bağlantıyı ciddiye alın ve kötü, şüpheli içeriğe sahip siteleri önleyin. Yalnızca ilgili işletmeler ve hizmetlerle bağlantı kurun, özellikle pazarınız yararlı bulacaktır. Örneğin, Keçiören mahallesinde emlakçılık yapıyorsanız, Keçiören  ile ilgili web sitesine veya bölgedeki popüler restoranlara bağlantılar eklemek isteyebilirsiniz.

  • Gelen bağlantılar, Google'da iyi derecelendirilmek için hala gerekiyor, ancak organik olarak gelmek zorundalar. Bu bağlantıları, sosyal medya siteleri, bloglar ve diğer platformlar aracılığıyla ve kullanıcıların faydalı bulacakları ve bağlantı kuracakları ilginç ve ilginç içerik oluşturarak elde edebilirsiniz.
  • Ayrıca içeriğinizi sitenizde gösterebilecek blogcular, haber siteleri ve diğer işletmelerle ilişkiler geliştirmeyi de düşünebilirsiniz.

Bağlantı spamına katılmayın veya sitenizde "doğal olmayan bağlantılar" dahil ETMEYİN. Bağlantı spamlaması, popüler web sitelerine veya bu sitelerden arama motoru sıralamalarını iyileştirmenin bir yolu olarak bağlantı kurmayı gerektirir. Bir örnek, web sitelerinin bağlantıları ile spam gönderen forumlar veya yorum bölümleri olacaktır.

Başka bir spamleme tekniği, popüler web sitelerinde konuk noktaları satın almak ya da sadece bağlantı satın almak ya da satmaktır. Bu, Google'ın cezalandırılmasına ve ciddi şekilde cezalandırılmasına neden olabilir. Aynı şekilde, sitenizdeki bir bağlantı dizini Google'ın arama sonuçlarından kaldırılmasına neden olabilir.

Bloglar Üzerine

Pazarınız için alakalı ve ilginç blog gönderileri oluşturun. Bloglar birkaç şeyi gerçekleştirmenize yardımcı olabilir:

  • Uzmanlığınızı oluşturun. Bir emlakçı olarak, sadece gayrimenkul işinde değil aynı zamanda piyasada da uzman olduğunuzu kanıtlamanız gerekir. Bloglama, her ikisine de ulaşmanıza yardımcı olabilir.
    İpuçları satın alma ve satma, pazar eğilimleri hakkında makaleler, finansman kılavuzları ve benzeri konular sektörünüzü anlayış göstermeye yardımcı olabilir.
    Topluluğunuz hakkında blog oluşturma, müşterilerinizin güvenebileceği yerel uzman olduğunuzu iddia ettiğinizi ispatlamaya yardımcı olur.
    Blog gönderileri aracılığıyla topluluk kılavuzlarınıza eklediğinizden daha fazla bilgi sağlayabilirsiniz. Çiftçiler pazarlarından, yeni restoranlar, topluluk etkinlikleri vb. Hakkında konuşabilirsiniz. Bilginin derinliğini pazarınızda gösterecek şekilde.
  • Bağlantılar ve yönlendirmeler kazan. Örneğin, bir restoran incelemesi yazdığınızda veya ev eşyaları mağazasında yer verdiğinizde, tavsiyeye yönlendiren veya sitelerine bağlantı oluşturabilecek restoranın veya mağazanın ilgi ve dikkatini kazanırsınız.
  • Kitlenizi büyütün. Pazarınızın ilgilendiği konular hakkında yazarak ve yetkili ve ilginç içeriklerle okurcunuzu büyütebilir ve bir geliştirebilirsiniz. Bu, gelen bağlantıları almanıza ve arama motoru sıralamalarını iyileştirmenize yardımcı olabilir.

 

Alan Adları

Aramalarda bulunmanıza yardımcı olacak bir alan adı seçin. Buna açık bir kural yok. Markanızı ve hizmetinizi (örneğin, "emlakkeçiören.com") veya pazarınızı ve hizmetinizi ekleyebilirsiniz (örn. "satılıkevkeçiören.com"). Doğru alan adı, hedef pazarınız bir çevrimiçi arama yaptığında bulunması muhtemel olan alan adıdır.

Alan adınızı aşırı derecede optimize etmeyin veya çok uzun veya çok fazla özellik taşımayan birini seçin. Google, diğerlerinden daha olumlu tepki almamalarını sağlamak için aşırı optimize alan adları aramak üzere olduklarını söyledi.

Öte yandan, doğru optimizasyon miktarı, arama motorlarındaki görünürlüğünüzü artırmanıza yardımcı olabilir.

Ayrıca, yalnızca bir web sitesine veya neredeyse aynı içeriğe sahip çeşitli web sitelerine işaret eden birden çok alan adı KULLANMAYIN. Google tarafından yakalanırsanız, diğer alan adlarını kullanma, cezalandırma ve tamamen görünürlüğü kaybetme olasılığı gerçekleşebilir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlakçıların SEO'da Yapmaları ve Yapmamaları Gerekenler yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar